Roligaste som finns, att få besök av Lollo och Patrik.
Får inte glömma att nämna att vi firat min man på fredagen.

När man jobbar och samtidigt ska försöka få till ett födelsedagsfirande på kvällen kan det bli en aning stressigt. Då ringer man sin bästa vän - Olivia. Klockan 15.00 dök hon upp och började baka.

Det blev lite av varje, och så dök Hugo upp med ryggan packad för en natt hos sin mormor och morfar.

Vi åt middag tillsammans, en mindre skara än vanligtvis, p g a att någon bor i Stockholm numera, en annan var på kalvmärkning, Hugos föräldrar var på firmafest osv.

Hugo tog ton och fick oss att sjunga "ja må han leva", vilken tur, annars hade vi kanske glömt den detaljen. Det blev en fin kväll även om vi inte var så många. När alla åkt hem och Hugo skulle sova, kom Lollo och Patrik, min mans bror med sambo.

Hugo somnade och vi plockade fram tårtan igen.


Lördag och vi steg upp och planerade dagen.

Frukost innan melodikrysset. Melodikrysset är ett måste för Lollo, det är sedan gammalt. När korsordet var i fyllt kom vi överens om att åka till Brändön för att bada, och Hugo jublade.


Tråkigt nog blåste det iskalla vindar.

Patrik bjöd oss på lunch här.

Hugo hade knappt ätit frukost, så han var jättehungrig.

Det blev eftermiddag och de kalla vindarna fick oss att åka hem, men först åkte vi till Frida och Otto. Hugo visade oss sin nya cykel och fick med sig sin morfar till fotbollsplanen de har på andra sidan vägen.
Vi drack kaffe och te och åkte sedan hem till oss för att laga middag.
Fortsättning följer, jag har tvätt att hänga upp.
♥
Maria